КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АЛГЕБРИ І ГЕОМЕТРІЇ 7КЛ(НУШ) ПО ГРУПАХ
Календарно-тематичне
планування
з алгебри
для учнів 7
класу
Відповідно до Модельної навчальної програми ля
закладів загальної середньої освіти( автор
Істер О.С.), «Рекомендовано
Міністерством освіти і науки України»
Алгебра, 7
клас
(3 години на тиждень, І семестр – 48 год, ІІ семестр – 57 год)
№ уроку |
Дата проведення |
Теми
уроку |
Примітки |
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ
ЗНАНЬ ЗА КУРС МАТМАТИКИ 5-6 класів (8
год ) |
|||
1. |
|
Натуральні числа.
Арифметичні дії з натуральними числами . Подільність натуральних чисел(ГР2) |
|
2. |
|
Десятковий дріб. Арифметичні дії з десятковими дробами(ГР1) |
|
3. |
|
Звичайні дроби. Арифметичні дії зі
звичайними дробами(ГР2) |
|
4. |
|
Арифметичні дії зі
звичайними дробами. Відсотки(ГР1) |
|
5. |
|
Відношення і пропорції(ГР3) |
|
6. |
|
Відношення і пропорції .Раціональні числа та дії з ними. (ГР2) |
|
7. |
|
Раціональні числа
та дії з ними. (ГР2) |
|
8. |
|
Раціональні числа
та дії з ними. Самостійна робота № 1(ГР1-3) |
|
Тема
1. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ З ОДНІЄЮ ЗМІННОЮ (10 год ) |
|||
Розпізнає лінійне рівняння з однією змінною серед даних
рівнянь; Наводить приклади: рівносильних рівнянь; лінійних рівнянь з однією
змінною; лінійних рівнянь з однією змінною, які мають один корінь, безліч
коренів, не мають коренів; Формулює: означення рівняння, кореня (розв’язку)
рівняння, рівносильних рівнянь, лінійного рівняння з однією змінною; основні
властивості рівняння; Пояснює: що означає розв’язати рівняння; що таке
рівносильні рівняння; за допомогою яких перетворень даного рівняння можна
отримати рівняння, рівносильне даному; Характеризує: випадки, коли лінійне рівняння з однією змінною
має один розв’язок; має безліч розв’язків; Усвідомлює, що лінійні рівняння з однією змінною та
рівняння, які зводяться до лінійних, можуть слугувати математичними моделями
реальних життєвих ситуацій; Складає рівняння за умовою текстової задачі; Розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння,
що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією
змінною; Створює математичну модель задачі у вигляді рівняння; Розв’язує сюжетні задачі з
реальними даними щодо: безпеки
руху; розрахунку сімейного бюджету, можливості здійснення масштабних покупок;
безпеки і охорони здоров’я; практичних аспектів фінансових питань. |
|||
9. |
|
Загальні відомості
про рівняння. (ГР2) |
|
10. |
|
Загальні відомості
про рівняння. Лінійне рівняння з однією змінною. (ГР1) |
|
11. |
|
Лінійне рівняння з
однією змінною. (ГР3) |
|
12. |
|
Лінійне рівняння з
однією змінною. (ГР2) |
|
13. |
|
Розв’язування задач
за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі(ГР1) |
|
14. |
|
Розв’язування задач
за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі(ГР2) |
|
15. |
|
Розв’язування задач
за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі(ГР3) |
|
16. |
|
Розв’язування задач
за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі. Самостійна робота № 2. (ГР2) |
|
17. |
|
Систематизація
знань та підготовка до тематичного оцінювання(ГР1-3) |
|
18. |
|
Тематична (діагностична) робота № 1(ГР1-3) |
|
Тема
2. ЦІЛІ ВИРАЗИ( 53 год ) |
|||
Розуміє, що таке числовий вираз, вираз зі змінними; Розрізняє: числові вирази та вирази зі змінними; одночлени
серед інших алгебраїчних виразів, одночлени стандартного вигляду серед інших
одночленів, подібні одночлени; многочлени серед інших алгебраїчних виразів,
многочлени стандартного вигляду серед інших многочленів, подібні члени
многочлена; многочлени, для перетворення яких можна застосовувати формули,
які вказано в змісті; Читає числові вирази та вирази зі змінними,
використовуючи математичну термінологію; Записує
числові вирази та вирази зі змінними, подані в текстовій формі, з використанням
математичної символіки; Наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними;
одночленів та одночленів стандартного вигляду; многочленів та многочленів
стандартного вигляду; Пояснює: як знайти числове значення виразу зі змінними при
заданих значеннях змінних; що таке тотожні вирази, тотожність, тотожне
перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт;
многочлен стандартного вигляду; Розуміє: сутність дії піднесення до степеня з натуральним показником; задачі розкладання
многочлена на множники; правила додавання, віднімання і множення многочленів;
доведення властивостей степеня з натуральним показником; Формулює: означення одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена,
подібних членів многочлена, степеня многочлена; властивості степеня з
натуральним показником; правила множення одночлена і многочлена, множення
двох многочленів; Записує та
обґрунтовує: властивості степеня з натуральним
показником; формули скороченого множення; Розв’язує
вправи, що передбачають: обчислення значення
числового виразу та виразу зі змінними із заданим значенням змінних;
тотожніперетворення виразів та доведення тотожностей; застосування
властивостей степеня з натуральним показником для спрощення виразів та
обчислення їхніх значень; зведення одночлена до стандартного вигляду;
визначення коефіцієнта і степеня одночлена; множення одночленів та піднесення
одночлена до степеня; зведення подібних членів многочлена; визначення степеня
многочлена; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці,
добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники
способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за
формулами скороченого множення та із застосуванням кількох способів;
використання зазначених перетворень для спрощення виразів, доведення
тотожностей, обчислення значень виразів, розв’язування рівнянь, задач на
подільність цілих чисел тощо. |
|||
19. |
|
Вирази зі змінними.
Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу(ГР2) |
|
20. |
|
Вирази зі змінними.
Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу. Тотожні вирази. Тотожності.
(ГР1) |
|
21. |
|
Тотожні
перетворення виразів. Доведення тотожностей(ГР1) |
|
22. |
|
Тотожні
перетворення виразів. Доведення тотожностей(ГР3) |
|
23. |
|
Степінь з
натуральним показником (ГР2) |
|
24. |
|
Степінь з
натуральним показником(ГР2) |
|
25. |
|
Властивості степеня
з натуральним показником. (ГР1) |
|
26. |
|
Властивості степеня
з натуральним показником. (ГР3) |
|
27. |
|
Властивості степеня
з натуральним показником. Самостійна робота № 3(ГР2) |
|
28. |
|
Одночлен.
Стандартний вигляд одночлена (ГР1) |
|
29. |
|
Одночлен.
Стандартний вигляд одночлена (ГР2) |
|
30. |
|
Множення
одночленів. Піднесення одночленів до степеня(ГР1) |
|
31. |
|
Множення
одночленів. Піднесення одночленів до степеня(ГР2) |
|
32. |
|
Множення
одночленів. Піднесення одночленів до степеня. Самостійна робота № 4(ГР3) |
|
33. |
|
Систематизація
знань (ГР1-3) |
|
34. |
|
Тематична (діагностична) робота № 2(ГР1-3) |
|
35. |
|
Многочлен. Подібні
члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена(ГР1) |
|
36. |
|
Многочлен. Подібні
члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена(ГР2) |
|
37. |
|
Додавання і
віднімання многочленів(ГР2) |
|
38. |
|
Додавання і
віднімання многочленів(ГР3) |
|
39. |
|
Додавання і
віднімання многочленів. Множення одночлена на многочлен(ГР1) |
|
40. |
|
Множення одночлена
на многочлен(ГР1) |
|
41. |
|
Множення одночлена
на многочлен(ГР2) |
|
42. |
|
Самостійна робота № 5. Розкладання многочленів на множники способом
винесення спільного множника за дужки(ГР3) |
|
43. |
|
Розкладання
многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки(ГР1) |
|
44. |
|
Розкладання
многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки(ГР2) |
|
45. |
|
Множення многочлена
на многочлен(ГР2) |
|
46. |
|
Множення многочлена
на многочлен(ГР1) |
|
47. |
|
Множення многочлена
на многочлен(ГР3) |
|
48. |
|
Розкладання
многочленів на множники способом групування(ГР2) |
|
49. |
|
Розкладання
многочленів на множники способом
групування. Самостійна робота № 6(ГР2) |
|
50. |
|
Розв’язування задач(ГР1) |
|
51. |
|
Розв’язування задач(ГР1) |
|
52. |
|
Розв’язування задач(ГР3) |
|
53. |
|
Систематизація
знань (ГР1-3) |
|
54. |
|
Тематична (діагностична) робота № 3(ГР1-3) |
|
55. |
|
Квадрат суми та
квадрат різниці(ГР2) |
|
56. |
|
Квадрат суми та
квадрат різниці(ГР1) |
|
57. |
|
Квадрат суми та
квадрат різниці(ГР3) |
|
58. |
|
Розкладання
многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми та квадрата різниці(ГР1) |
|
59. |
|
Розкладання
многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми та квадрата різниці(ГР2) |
|
60. |
|
Множення різниці
двох виразів на їх суму(ГР2) |
|
61. |
|
Множення різниці
двох виразів на їх суму(ГР3) |
|
62. |
|
Множення різниці
двох виразів на їх суму . Самостійна робота № 7(ГР2) |
|
63. |
|
Розкладання на
множники різниці квадратів двох виразів(ГР1) |
|
64. |
|
Розкладання на множники
різниці квадратів двох виразів(ГР3) |
|
65. |
|
Сума і різниця
кубів(ГР2) |
|
66. |
|
Сума і різниця
кубів (ГР1) |
|
67. |
|
Застосування
кількох способів розкладання многочленів на множники(ГР1) |
|
68. |
|
Застосування
кількох способів розкладання многочленів на множники(ГР3) |
|
69. |
|
Застосування
кількох способів розкладання многочленів на множники . Самостійна робота № 8(ГР2) |
|
70. |
|
Систематизація
знань (ГР1-3) |
|
71. |
|
Тематична (діагностична) робота № 4(ГР1-3) |
|
Тема 3. ФУНКЦІЇ ( 10 год ) |
|||
Наводить приклади:
функціональних залежностей; лінійних функцій; Розуміє: які залежності між величинами є функціональними; сутність поняття
функції; що пряма пропорційність є окремим видом лінійної функції; Пояснює, що
таке: аргумент; функція; область визначення функції;
область значень функції; графік функції; Формулює означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма
пропорційність; Розпізнає лінійну функцію та пряму пропорційність серед інших функцій; Усвідомлює, що лінійні функції можуть слугувати математичними моделями реальних
життєвих ситуацій; Називає та
ілюструє на прикладах способи задання функції; Описує побудову графіка функції, зокрема, лінійної та її окремого виду –
прямої пропорційності; Розв’язує
вправи, що передбачають: знаходження області
визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням
аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції
значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик
функції за її графіком (нулі, додатні значення, від’ємні значення); Використовує лінійну функцію та її графік для моделювання реальних процесів |
|||
72. |
|
Означення функції.
Область визначення та область значень функції. Способи задання функції.
Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних явищ (ГР1) |
|
73. |
|
Означення функції.
Область визначення та область значень функції. Способи задання функції.
Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних явищ(ГР2) |
|
74. |
|
Графік функції.
Графічний спосіб задання функції(ГР3) |
|
75. |
|
Графік функції.
Графічний спосіб задання функції(ГР2) |
|
76. |
|
Лінійна функція, її
графік та властивості(ГР2) |
|
77. |
|
Лінійна функція, її
графік та властивості(ГР1) |
|
78. |
|
Лінійна функція, її
графік та властивості(ГР3) |
|
79. |
|
Лінійна функція, її
графік та властивості Самостійна робота
№ 9(ГР2) |
|
80. |
|
Систематизація
знань (ГР1-3) |
|
81. |
|
Тематична (діагностична) робота № 5(ГР1-3) |
|
Тема 4. СИСТЕМИ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ З
ДВОМА ЗМІННИМИ ( 16 год ) |
|||
Розпізнає рівняння з двома змінними, лінійні рівняння з
двома змінними серед інших рівнянь; Наводить приклади: рівняння з двома змінними; лінійного рівняння з
двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; Формулює означення: лінійного рівняння з двома змінними;
розв’язку рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь
з двома змінними; Пояснює: що означає розв’язати рівняння з двома
змінними, систему рівнянь з двома змінними; що таке графік рівняння з двома
змінними; Будує графіки лінійних рівнянь з двома змінними; Характеризує, використовуючи графічну інтерпретацію,
випадки, коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один
розв’язок; має безліч розв’язків; не має розв’язків; Описує способи розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома
змінними; Розрізняє системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, що мають один
розв’язок; безліч розв’язків; не мають розв’язків; Складає системи рівнянь за умовою текстової задачі; Усвідомлює, що системи лінійних рівнянь можуть слугувати математичними моделями
реальних життєвих ситуацій; Розв’язує: системи двох лінійних рівнянь з двома змінними вказаними у змісті
способами; задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними; Створює математичну модель задачі у вигляді системи рівнянь. |
|||
82. |
|
Лінійне рівняння з
двома змінними (ГР2) |
|
83. |
|
Лінійне рівняння з
двома змінними(ГР1) |
|
84. |
|
Графік лінійного
рівняння з двома змінними(ГР1) |
|
85. |
|
Графік лінійного
рівняння з двома змінними(ГР3) |
|
86. |
|
Системи двох
лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок. Графічний спосіб розв’язування
систем(ГР1) |
|
87. |
|
Системи двох
лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок. Графічний спосіб
розв’язування систем(ГР2) |
|
88. |
|
Самостійна робота № 10. Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома
змінними способом підстановки. (ГР3) |
|
89. |
|
Розв’язування
систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. (ГР2) |
|
90. |
|
Розв’язування
систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. (ГР2) |
|
91. |
|
Розв’язування
систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання(ГР1) |
|
92. |
|
Розв’язування
систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання(ГР3) |
|
93. |
|
Розв’язування задач
за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними(ГР1) |
|
94. |
|
Розв’язування задач
за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними(ГР3) |
|
95. |
|
Розв’язування задач
за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними. Самостійна робота № 11 (ГР2) |
|
96. |
|
Систематизація
знань (ГР1-3) |
|
97. |
|
Тематична (діагностична) робота № 6(ГР1-3) |
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І
СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (8 год ) |
|||
98. |
|
Лінійне рівняння з
однією змінною. (ГР2) |
|
99. |
|
Тотожні
перетворення виразів. Доведення тотожностей(ГР1) |
|
100.
|
|
Тотожні
перетворення виразів. Доведення тотожностей(ГР3) |
|
101.
|
|
Лінійна функція.
Побудова графіка лінійної функції(ГР1) |
|
102.
|
|
Розв’язування
систем лінійних рівнянь з двома змінними різними способами (графічним,
додавання, підстановки) (ГР2) |
|
103.
|
|
Розв’язування
систем лінійних рівнянь з двома змінними різними способами (графічним,
додавання, підстановки) (ГР2) |
|
104.
|
|
Підсумкова робота за 7 клас (ГР1-3) |
|
105.
|
|
Підсумковий урок(ГР1-3) |
|
Геометрія, 7
клас
(2 години на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
№ уроку |
Дата проведення |
Тема
уроку |
Примітки |
Тема 1.
ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ (8 год) |
|||
Наводить приклади геометричних
фігур, указаних у змісті; Пояснює, що таке: точка, пряма, «належати», «лежати між», відрізок, промінь,
кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути,
бісектриса кута, відстань між точками; Співвідносить реальні об’єкти навколишнього середовища з моделями геометричних
фігур; Формулює: властивості: розміщення точок на прямій; вимірювання й відкладання
відрізків і кутів; Класифікує кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті); Вимірює та
обчислює: довжину відрізка, градусну міру кута,
використовуючи властивості їх вимірювання; Зображує і
знаходить на малюнках геометричні фігури, указані в змісті Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач. |
|||
|
|
Геометричні фігури.
Точка, пряма, промінь(ГР2) |
|
|
|
Геометричні фігури.
Точка, пряма, промінь(ГР2) |
|
|
|
Відрізок.
Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками(ГР1) |
|
|
|
Відрізок.
Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками(ГР3) |
|
|
|
Відрізок. Кут.
Вимірювання кутів. (ГР2) |
|
|
|
Кут. Вимірювання
кутів. Бісектриса кута(ГР1) |
|
|
|
Кут. Вимірювання
кутів. Бісектриса кута(ГР3) |
|
|
|
Розв’язування задач
і вправ. Самостійна робота № 1(ГР2) |
|
Тема 2. ВЗАЄМНЕ РОЗМІЩЕННЯ ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ (18 год) |
|||
Наводить приклади геометричних
фігур, указаних у змісті; Співвідносить реальні об’єкти навколишнього середовища з моделями суміжних та
вертикальних кутів, паралельних та перпендикулярних прямих, відрізків,
променів; Пояснює: що таке аксіома, теорема, означення, ознака, наслідок, умова і
вимога теореми, пряме і обернене твердження, доведення теореми; суть доведення
від супротивного; Формулює: означення: суміжних і вертикальних кутів, паралельних і
перпендикулярних прямих, перпендикуляра, відстані від точки до прямої;
аксіому паралельності прямих; властивості: суміжних і вертикальних кутів;
паралельних і перпендикулярних прямих, кутів, утворених при перетині
паралельних прямих січною; ознаки паралельності прямих; Вимірює та
обчислює відстань від точки до прямої; Зображує та
знаходить на малюнках: паралельні й перпендикулярні
прямі; перпендикуляр; кути, утворені при перетині двох прямих січною; Обґрунтовує паралельність і перпендикулярність прямих; Розуміє доведення властивостей суміжних і вертикальних кутів; паралельних
прямих; перпендикулярних прямих; ознак паралельності прямих; Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач. |
|||
|
|
Аксіоми, теореми,
означення (ГР1) |
|
|
|
Суміжні кути (ГР2) |
|
|
|
Суміжні кути (ГР3) |
|
|
|
Вертикальні кути.
Кут між двома прямими, що перетинаються(ГР1) |
|
|
|
Вертикальні кути.
Кут між двома прямими, що перетинаються.
Самостійна робота № 2(ГР2) |
|
|
|
Систематизація
знань. (ГР3) |
|
|
|
Тематична (діагностична) робота № 1(ГР1-3) |
|
|
|
Перпендикулярні
прямі. Перпендикуляр. Відстань
від точки до прямої(ГР1) |
|
|
|
Перпендикулярні
прямі. Перпендикуляр. Відстань
від точки до прямої(ГР2) |
|
|
|
Паралельні прямі(ГР3) |
|
|
|
Паралельні прямі. Самостійна робота № 3(ГР2) |
|
|
|
Кути, утворені при
перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих(ГР1) |
|
|
|
Кути, утворені при
перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих(ГР3) |
|
|
|
Властивість
паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних
прямих січною(ГР1) |
|
|
|
Властивість
паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних
прямих січною (ГР2) |
|
|
|
Властивість
паралельних прямих. Самостійна робота № 4(ГР1) |
|
|
|
Систематизація
знань. (ГР1-3) |
|
|
|
Тематична (діагностична) робота № 2 (ГР1-3) |
|
Тема 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ (24 год) |
|||
Наводить приклади:
геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур; Пояснює, що таке рівні фігури; Співвідносить реальні об’єкти навколишнього середовища з моделями трикутників
різних видів; Формулює:
Класифікує трикутники за сторонами і за кутами; Зображує та
знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені,
прямокутні трикутники та їхні елементи; зовнішній кут трикутника; рівні
трикутники; Обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників; розуміє доведення
ознак рівності трикутників; властивостей та ознак рівнобедреного трикутника;
властивості суми кутів трикутника; властивості зовнішнього кута трикутника;
ознак рівності та властивостей прямокутних трикутників; нерівності трикутника, теореми про
співвідношення між сторонами і кутами трикутника; Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного
змісту. |
|||
|
|
Трикутник і його
елементи . Види трикутників. (ГР2) |
|
|
|
Рівність
геометричних фігур(ГР1) |
|
|
|
Перша та друга
ознаки рівності трикутників(ГР2) |
|
|
|
Перша та друга
ознаки рівності трикутників. Самостійна робота № 5(ГР3) |
|
|
|
Рівнобедрений
трикутник(ГР2) |
|
|
|
Рівнобедрений
трикутник(ГР1) |
|
|
|
Медіана, бісектриса
і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника(ГР1) |
|
|
|
Медіана, бісектриса
і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника(ГР2) |
|
|
|
Третя ознака
рівності трикутників(ГР1) |
|
|
|
Третя ознака
рівності трикутників. (ГР2) |
|
|
|
Розв’язування задач
і вправ. Самостійна робота № 6(ГР3) |
|
|
|
Систематизація
знань. (ГР1-3) |
|
|
|
Тематична (діагностична) робота № 3(ГР1-3) |
|
|
|
Сума кутів
трикутника(ГР1) |
|
|
|
Сума кутів трикутника(ГР2) |
|
|
|
Зовнішній кут
трикутника та його властивості(ГР3) |
|
|
|
Зовнішній кут
трикутника та його властивості. Співвідношення між сторонами і кутами
трикутника. (ГР2) |
|
|
|
Самостійна робота № 7. Прямокутні трикутники(ГР2) |
|
|
|
Прямокутні
трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників(ГР2) |
|
|
|
Прямокутні
трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників(ГР2) |
|
|
|
Нерівність
трикутника(ГР3) |
|
|
|
Нерівність
трикутника. Самостійна робота № 8(ГР2) |
|
|
|
Систематизація
знань. (ГР1-3) |
|
|
|
Тематична (діагностична) робота № 4(ГР1-3) |
|
Тема 4. КОЛО І КРУГ (14 год) |
|||
Наводить приклади геометричних
фігур, указаних у змісті; Співвідносить реальні об’єкти навколишнього середовища з моделями кола та круга; Формулює:
Зображує та
знаходить на малюнках: коло та його елементи;
дотичну до кола; коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника;
центральні кути кола, дуги кола, вписані кути кола; Виконує циркулем і лінійкою задачі на побудову, указаних у змісті; Розуміє доведення властивості та ознаки дотичної до кола; яка точка є
центром кола, вписаного в трикутник, і яка точка є центром кола, описаного
навколо трикутника; доведення теореми про градусну міру вписаного кута кола;
що означає розв’язати задачу на побудову; Обґрунтовує: взаємне розміщення прямої і кола, двох кіл; Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема
практичного змісту. |
|||
|
|
Коло. Круг(ГР2) |
|
|
|
Коло. Круг. Дотична
до кола, її властивості(ГР1) |
|
|
|
Дотична до кола, її
властивості(ГР3) |
|
|
|
Коло, вписане в
трикутник (ГР1) |
|
|
|
Коло, вписане в
трикутник. Самостійна робота № 9(ГР2) |
|
|
|
Коло, описане
навколо трикутника (ГР1) |
|
|
|
Коло, описане
навколо трикутника. Центральні та вписані кути. (ГР2) |
|
|
|
Центральні та
вписані кути. (ГР2) |
|
|
|
Центральні та
вписані кути. Взаємне розміщення двох кіл(ГР3) |
|
|
|
Взаємне розміщення
двох кіл(ГР1) |
|
|
|
Основні задачі на
побудову (ГР3) |
|
|
|
Основні задачі на
побудову. Самостійна робота № 10(ГР3) |
|
|
|
Систематизація
знань. (ГР1-3) |
|
|
|
Тематична (діагностична) робота № 5(ГР1-3) |
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І
СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
(6 год) |
|||
|
|
Елементарні
геометричні фігури та їх властивості. Суміжні і вертикальні кути(ГР2) |
|
|
|
Перпендикулярність
та паралельність прямих. Ознаки і властивості паралельних прямих(ГР2) |
|
|
|
Трикутник та його
елементи. Види трикутників. Ознаки рівності трикутників(ГР1) |
|
|
|
Коло і круг. (ГР3) |
|
|
|
Підсумкова робота за 7 клас(ГР1-3) |
|
|
|
Підсумковий урок(ГР1-3) |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар